برپایی موکب فرهنگیان استان فارس در کربلای معلی

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی آغاز کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان فارس، محمدخلیل عسکری اظهار کرد: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی پس از استقبال خوب فرهنگیان استان در سال گذشته، فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی آغاز کرد.

وی افزود: این موکب که با همت خیرین و کمک‌های نقدی فرهنگیان استان فارس راه‌اندازی شده، نخستین موکب فرهنگیان کشور است که در کربلای معلی مستقر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس ادامه داد: این موکب فعالیت خود را از پنجم شهریورماه مقارن با نهم ماه صفر آغاز کرد و تا شانزدهم شهریورماه و یک روز پس از مراسم بزرگ اربعین پذیرای فرهنگیان استان فارس خواهد بود.

عسکری با بیان اینکه این موکب در شبانه‌روز به ۳۰۰ نفر از فرهنگیان استان فارس که پیش از این در سامانه رزرو موکب نام‌نویسی کرده‌اند، خدمات اسکان ارائه می‌کند، گفت: ارائه برنامه‌های فرهنگی، برپایی نماز جماعت، زیارت عاشورا و مهدکودک حسینی از دیگر برنامه‌های این موکب به‌شمار می‌رود و در طول روز نیز پذیرای بیش از شش هزار نفر از زوار ایرانی و غیرایرانی است.

وی گفت: امسال خیرین جنوب استان فارس سهم بسزایی در تأمین هزینه‌های این موکب داشته‌اند.

کد خبر 683617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.