تبیین مجاهدت‌های دفاع مقدس، کشور را بیمه می‌کند

جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در گردهمایی پیشکسوتان ارتش، تشکیل چنین جلساتی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: تبیین مجاهدت‌هایی که در طول دوران دفاع مقدس رخ داده اند، کشور را بیمه می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ سیدحسام هاشمی، در گردهمایی پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، تشکیل چنین جلساتی را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: تبیین مجاهدت‌هایی که در طول دوران دفاع مقدس رخ داده‌اند، کشور را بیمه می‌کند.

وی با اشاره به نقش مثبت ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افزود: اگر ارتش به عنوان بازوی نظامی انقلاب اسلامی نبود، بسیاری از توطئه‌ها به خصوص از سوی ضد انقلاب علیه نظام و انقلاب اجرایی می‌شد.

جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی فراموش کردن مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس را آسیب جدی دانست و گفت: ابتکاری که شهید سپهبد علی صیادشیرازی در بحث انتقال تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در قالب هیئت‌های معارف جنگ مطرح کرد، از جمله اقدامات بسیار ارزشمندی بود که باعث شد تا مجاهدت‌های رخ داده در دوران دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد.

وی با اشاره به فعالیت سال‌های اخیر ارتش در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: پیشرفت‌های ارتش در عرصه‌های علمی، سازندگی، تجهیزاتی، خودکفایی در ساخت و تولید انواع مختلف سلاح و برگزاری رزمایش‌های متنوع بسیار مورد توجه و ارزشمند بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 683610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.