تپه نورالشهدا روشنایی کافی ندارد

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: شرکت برق پایه‌های فرسوده‌ و غیراستاندارد را در جاده تپه نورالشهدا نصب کرده است، به همین دلیل این تپه هنوز روشنایی کافی ندارد.

فرشاد چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معابر شهر شهرکرد، بلوارها، خیابان‌های اصلی و پارک‌ها هنگام شب به‌طور کامل تاریک و نیازمند روشنایی بیشتر است.

وی با بیان اینکه تأمین روشنایی جاده سلامت شهرکرد و جاده منتهی به تپه نورالشهدا یک نیاز است، افزود: برای محور این تپه شرکت برق باید به‌صورت زیرزمینی کابل‌کشی برق را انجام می‌داد، اما به صورت هوایی این اقدام صورت گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: در حال حاضر شرکت برق پایه‌های فرسوده و غیراستاندارد را در این جاده نصب کرده است.

چراغپور تصریح کرد: در تپه نورالشهدا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری به‌ویژه در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود و خودروهای زیادی در این مسیر تردد دارد که به دلیل توپوگرافی، ارتفاع جاده و حالت پرتگاه داشتن جاده برای وسایل نقلیه خطرناک است، از این‌رو وجود تیرهای چراغ برق در این جاده الزامی و یک خدمت به مردم و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در تپه نورالشهدا، انتظار می‌رود شرکت برق توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشد، زیرا در ایام اربعین تعداد برنامه‌ها و رفت و آمد به این مکان توسط مردم دین‌دار شهرکرد بیشتر از ماه‌های دیگر سال است، بنابراین انتظار می‌رفت شرکت برق از ماه‌های قبل تدابیر لازم را می‌اندیشید.

کد خبر 683595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.