ارسال فیلم‌های باکیفیت در واتس‌اپ امکان‌پذیر شد

در جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ، گزینه جدیدی برای ارسال ویدئوهای HD در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متا هفته گذشته قابلیتی برای کاربران IOS و اندروید منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌داد تصاویر را با وضوح بالا ارسال کنند، به‌تازگی نیز امکان ارسال ویدئوی باکیفیت HD به این اپلیکیشن اضافه شده است. پیش از این گزینه‌ای برای انتخاب وضوح ویدئو در واتس‌اپ وجود نداشت. این اپلیکیشن به صورت خودکار ویدئوها را فشرده‌سازی می‌کرد و کیفیت آن‌ها را به 480p کاهش می‌داد. البته این کار باعث کاهش حجم فایل ارسالی می‌‎شد و زمان کمتری نیز صرف آپلود فایل‌ها می‎‌شد، اما کیفیت ویدئوها پایین بود.

در جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ، گزینه جدیدی برای ارسال ویدئوهای HD در دسترس کاربران قرار گرفته است. افراد می‌توانند با انتخاب گزینه رزولوشن قبل از ارسال ویدئو، بین کیفیت استاندارد و کیفیت HD یکی را انتخاب کنند. در صورتی که گزینه استاندارد را انتخاب کنید، واتس‌اپ مانند گذشته ویدئو را فشرده می‌کند و حجم آن را کاهش می‌دهد. به نظر می‌رسد که این گزینه برای زمانی که سرعت اینترنت کم است، مفید واقع می‎‌شود.

در صورتی که کاربران گزینه کیفیت HD را انتخاب کنند، ویدئوها با وضوح 720p ارسال می‌‎شود. واتس‌اپ پیش از ارسال عکس یا ویدئو سایز فایل مورد نظر را به کاربران نشان می‌دهد. به منظور دسترسی به قابلیت یادشده باید آخرین نسخه واتس‌اپ را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. این برنامه به صورت رایگان در اپ‌استور و پلی‌استور در دسترس است.

کد خبر 683589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.