ترکیب احتمالی سپاهان برابر پیکان

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف پیکان می‌​رود که تغییراتی نسبت به ترکیب هفته قبل خود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان برای دومین بار در فصل جاری در خانه اخراجی داشت و این بار این فرشاد احمدزاده بود که با دریافت کارت قرمز از داور در بازی برابر استقلال، در بازی خارج از خانه تیمش غایب است؛ احتمالاً این تنها چالش مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی نخواهد بود و چالش دیگر مربوط به خط دفاعی خواهد بود، جایی که نیلسون جونیور با عملکرد قابل بحث برابر استقلال جایگاه متزلزلی پیدا کرده است و ممکن است سیاوش یزدانی جای او را در ترکیب اصلی بگیرد.

نیازمند، یک هفته پس از شاهکار

پیام نیازمند که هفته گذشته با وجود شرایط روحی نامساعد برابر استقلال درون دروازه سپاهان ایستاد، امروز نیز در صدوبیستمین بازی‌اش برای سپاهان در لیگ برتر به میدان می‌رود. با توجه به سبک بازی پیکان که روی ضدحملات برنامه دارد، نقش پیام نیازمند در جمع کردن توپ‌های پشت مدافعان با خروج‌های به موقع اهمیت زیادی دارد.

احتمال ورود سیاوش به ترکیب اصلی

خط دفاع سپاهان هرچند در بازی قبلی همچون بازی با ذوب‌آهن موفق عمل کرد و در بسته ماندن دروازه تیم تأثیر داشت، اما چند اشتباه عجیب از سوی نیلسون جونیور شاید به قیمت از دست رفتن ترکیب اصلی توسط او تمام شود. در این شرایط ممکن است مورایس از سیاوش یزدانی در کنار محمد دانشگر در قلب دفاع استفاده کند، البته در صورتی که شرایط بدنی یزدانی مطلوب باشد. در پست دفاع راست و چپ اما تغییری در ترکیب سپاهان پیش نخواهد آمد و رضائیان و زکی‌پور دو دفاع کناری خواهند بود.

رونمایی از جانشین فرشاد احمدزاده

خط هافبک سه‌نفره سپاهان در این فصل فرشاد احمدزاده‌ای را به عنوان لیدر داشت که در بازی برابر پیکان غایب خواهد بود. به جای او مورایس با توجه به مصدومیت کریمی و نورافکن، احتمالاً از احسان پهلوان استفاده خواهد کرد، بازیکنی که توانایی بازی در این پست را مثل پست وینگر دارد و از نظر ریزنقشی شاید شبیه احمدزاده باشد. دو مهره دیگر خط هافبک سپاهان محمد قربانی و محمد جواد حسین‌نژاد خواهند بود، دو بازیکنی که پشت احسان پهلوان به کار گرفته می‌شوند و در این بازی حسین‌نژاد در حملات بیشتر به خط حمله نزدیک می‌شود و کمک می‌کند.

نکته عجیب برای سپاهان اینکه با توجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها در پست هافبک، در عمل بازیکن ذخیره شاخصی برای هافبک‌های تیم وجود ندارد و باید دید اگر کار گره بخورد، مورایس چه تدابیری می‌اندیشد.

۳ تفنگدار در خط حمله

مانند فصل گذشته، مورایس در این فصل هم از تک‌مهاجم نوک در ترکیب اصلی استفاده می‌کند، با این تفاوت که این بار دو بازیکن وینگر که کنار شهریار بازی می‌کنند، قدرت تمام‌کنندگی بیشتری دارند. شهریار مغانلو برابر تیم سابق خود در نوک خط حمله خواهد بود و در دو سمت او رضا اسدی به عنوان وینگر راست و رضا شکاری به عنوان وینگر چپ بازی خواهند کرد. کاوه رضایی نیز در صورت گره خوردن بازی می‌تواند به کمک خط حمله سپاهان بیاید.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پیکان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، احسان پهلوان، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

کد خبر 683571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.