شهرداری عزم جدی برای اجرای پروژه‌های محرک توسعه دارد

شهردار گلپایگان با اشاره به عزم راسخ شهرداری و شورای شهر برای اجرای پروژه‌های محرک توسعه با همکاری بخش خصوصی، گفت: در راستای رشد و توسعه شهر گلپایگان، تاکنون جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران برگزار شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه موانع پروژه پارک ساحلی برای تسریع در اجرای طرح طبق زمان‌بندی مشخص بررسی شد، اظهار کرد: در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه از کیفیت آن نیز غافل نخواهیم شد.

وی افزود: پروژه بلوار ساحلی با هدف کاهش تردد از روی پل تاریخی قاضی زاهد و هدایت روان‌آب‌ها به داخل رودخانه انار بار با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط شهرداری گلپایگان در حال اجرا است و بهره‌برداری این طرح در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری گلپایگان بناها و بافت‌های تاریخی را میراث شهر می‌داند و با این نگاه آماده همکاری در تمام بخش‌ها است.

شکرزاده ادامه داد: تلاش داریم با انجام پروژه‌های شهری در عین حفاظت از میراث گلپایگان، زیرساخت‌های شهر را توسعه دهیم. یکی از طرح‌های تعریف شده پروژه بلوار ساحلی است که از سوی شهرداری گلپایگان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: توجه به بافت‌های تاریخی و فرهنگی شهر موجب حفظ هویت مذهبی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی شهر گلپایگان می‌شود.

شهردار گلپایگان با اشاره به عزم راسخ شهرداری و شورای شهر در تعریف پروژه‌های محرک توسعه شهر با همکاری بخش خصوصی، گفت: در راستای رشد و توسعه شهر گلپایگان، تاکنون بیش از ۲۰۰ جلسه با سرمایه‌گذاران مختلف برگزار شده است.

شکرزاده افزود: در کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری که سال گذشته در شهرداری گلپایگان تدوین شد، فرصت‌های مختلفی در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری تعریف شده است.

وی اظهار کرد: گلپایگان در مقایسه با شهرهای دیگر کشور ویژگی‌ها و مزایای خاصی دارد که ناشی از تاریخ و هویت این شهر است و ظرفیت تبدیل به قطب سرمایه‌گذاری در سطح کشور را دارد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت شهری به سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی معطوف است و امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم همچون گذشته با اجرای پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر، گامی هرچند کوچک با هدف خدمت‌رسانی و جلب رضایت شهروندان برداریم.

شکرزاده افزود: بر همین مبنا پروژه‌های ورزشی، تفریحی و علمی متعددی در قالب فرصت سرمایه‌گذاری تعریف شده است و در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی به نتیجه برسد.

کد خبر 683561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.