آمادگی کامل حشدالشعبی برای تأمین امنیت و آرامش زائران ایرانی+ فیلم

استاندار کرمانشاه با هدف بهبود تردد امن، آسان و سریع زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی خسروی با «هادی عامری»، جانشین سازمان حشدالشعبی و مثنی التمیمی استاندار دیالی عراق در مرز خسروی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ با هدف بهبود تردد امن، آسان و سریع زائران اربعین حسینی از مرز بین‌المللی خسروی با «هادی عامری»، جانشین سازمان الحشد الشعبی و مثنی التمیمی استاندار دیالی عراق در مرز خسروی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانده مرزبانی، فرمانده قرارگاه رمضان و جمعی از مسئولان ایرانی و عراقی هم حضور داشتند، استاندار کرمانشاه خواستار همراهی طرف عراقی در تسهیل تردد و روان‌سازی هر چه بیشتر ورود زائران ایرانی از مرز خسروی به خاک عراق شد.

هادی العامری در این دیدار از آمادگی کامل نیروهای حشد الشعبی برای تأمین امنیت و آرامش زائران ایرانی از مرز خسروی تا شهرهای زیارتی و بالعکس خبر داد و گفت: هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار دیالی هم گفت: این استان هرگونه همکاری و همراهی برای ورود سریع‌تر زائران ایرانی از مرز خسروی به پایانه منذریه در عراق و عزیمت به عتبات عالیات را انجام خواهد داد و تمام توان خود را برای پذیرایی شایسته از زوار ایرانی به کار خواهد گرفت.

کد خبر 683531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.