انتقاد عضو شورای شهر کرج از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری 

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملکرد منفعل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری باید دلیل مشخصی داشته باشد، آیا طی یک سال گذشته صنوف مزاحمی در کرج مشاهده نشده است؟

علی ذبیحی در گفت‌وگو با ایمنا، از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری انتقاد کرد و اظهار کرد: جلسه کمیسیون بند ۲۰ در این سازمان تا این لحظه مغفول مانده و هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه عملکرد سوال برانگیز سازمان ساماندهی مشاغل شهری باید تحت نظارت قرار بگیرد، افزود: عملکرد منفعل این سازمان باید دلیل مشخصی داشته باشد، آیا طی یک سال گذشته صنوف مزاحمی در کرج مشاهده نشده است؟

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به ثبات نداشتن در مدیریت در هر یک از واحدها و عزل و نصب‌های بی‌رویه اشاره کرد و گفت: بکارگیری افراد غیر کاردان و ناکارآمد در مناصب مختلف از دیگر مسائلی است که در مجموعه قابل نقد جدی است.

وی در بخش دیگری تصریح کرد: خالی بودن پنج سمت حساس در سازمان ساماندهی مشاغل شهری به دلیل اینکه به دنبال افرادی که در حلقه نزدیکان هستند یا اینکه علت فراری شدن بعضی از مدیران که به تازگی منصوب شدن چیست؟

ذبیحی با بیان اینکه در برخی شرایط شاهد رعایت نشدن توازن در روند فعالیت‌ها هستیم، گفت: کمیته شایسته‌گزینی به این منظور راه‌اندازی شد و امیدواریم هرچه سریع‌تر در این خصوص ورود کند.

کد خبر 683513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.