افتتاح ۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه در شهر قم

شهردار قم از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه شهری به ارزش ریالی ۵۰ هزار میلیارد ریال در هشت گام تا پایان سال خبر داد.

سید مرتضی سقائیان نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: امسال هفته دولت با ایام عزاداری سید الشهدا (ع) همزمان شده است.

وی با بیان اینکه یکی از پیام‌های اصلی نهضت حسینی رشد است افزود: یکی از شاخصه‌های رشد حفظ و حراست از سرمایه‌های موجود است.

شهردار قم با اشاره به اینکه بالاترین سرمایه اسلام بود که حسین خود و خاندان را فدا کرد تا این سرمایه حفظ شود اضافه کرد: سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی دیگر گنج گرانبهایی است که باید از آن حراست کرد.

وی گفت: شهرداری ارگانی است که از تولد تا مرگ با امور مردم عجین است و در خدمت رسانی به مردم نقش اساسی دارد و اگر مردم از این خدمات اطلاع یابند، اعتماد بیشتری به مجموعه حاکمیت خواهند داشت.

سقائیان نژاد با اشاره به افتتاح ۱۷۰ پروژه شهری در قم اظهار داشت: این پروژه در هشت گام افتتاح یا آغاز خواهند شد که گام نخست آن هفته دولت است.

وی با اشاره به افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز به صورت نمادین در هفته دولت تصریح کرد: این تقاطع با یاد شهید ستاری، شهید بابایی و دیگر شهدای پرواز استان قم نام‌گذاری شده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح شهدای پرواز بلوار امام رضا (ع) و بلوار یادگار امام (ره) به یکدیگر متصل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هدف شهرداری از برگزاری مراسم افتتاحیه ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است تصریح کرد: برای ما مهم است که مردم بدانند خدمت‌گزاران آنها همواره در صحنه بوده و آنچه در توان دارند را برای آسایش و آرامش آنان انجام می‌دهند.

کد خبر 683507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.