مجوز فرودگاه قم صادر شد

وزیر راه‌وشهرسازی از صدور مجوز فرودگاه قم خبر داد و گفت: نحوه تکمیل این طرح در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد بذرپاش امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ در حاشیه سفر به استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجوز فرودگاه قم در وزارت راه‌وشهرسازی صادر شده است و برای تکمیل این طرح شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان باید تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: با توجه به اینکه تکمیل این پروژه از جمله مطالبات مردم قم در سفر ریاست جمهوری به قم بود، امیدواریم جریان اجرایی آن تسریع شود.

وزیر راه‌وشهرسازی به افتتاح دو هزار و ۳۸۹ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در قم اشاره کرد و گفت: هزار و ۴۰ واحد مسکونی از این تعداد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته یک‌صد هزار واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد که پروژه‌های استان قم جزو این تعداد نبود.

بذرپاش به احداث پنج هزار واحد مسکونی ویلایی در سایت مسکونی طایقان در ۱۸ کیلومتری قم اشاره کرد و افزود: امسال ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیانی که تمایل به احداث بنا در روستاها دارند، تحویل می‌شود.

وی روند ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن در قم را مطلوب توصیف کرد و گفت: ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی دیگر نزدیک به شهر قم در جریان ساخت مسکن قرار خواهد گرفت.

وزیر راه‌وشهرسازی به بازدید خود از کنارگذر غربی شهید سلیمانی اشاره و اظهار کرد: این پروژه توسط وزارت راه‌وشهرسازی و یکی از بانک‌های عامل در حال اجرا بوده و موجب ساماندهی ترافیکی شهر قم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن در استان قم در حال ساخت است گفت: تلاش می‌کنیم به منظور تسهیل ساخت‌وساز میزان تسهیلات مسکن روستایی افزایش یابد.

کد خبر 683481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.