ماندگاری و فراگیری گردوخاک در اصفهان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ماندگاری گردوخاک تا اواخر امروز در استان خبر داد و گفت: فردا وزش باد شدید مجدد در نواحی غربی استان پیش‌بینی می‌شود که در روز چهارشنبه فراگیر شده و کل استان را در بر خواهد گرفت.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز در سطح استان آسمان به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس کاهش دید و کیفیت هوا در مناطق شرقی و مرکزی استان به واسطه ماندگاری گردوخاک از روز گذشته تا اواخر امروز وجود خواهد داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: طی فردا وزش باد شدید مجدد در نواحی غربی استان پیش‌بینی می‌شود که در روز چهارشنبه فراگیر شده و کل استان را در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا، به ۱۹ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی با اشاره به اینکه امروز بیشینه دمای کلانشهر اصفهان و ۳۱ شهر استان به دمای زیر ۳۸ درجه سانتی‌گراد رسید، خاطرنشان کرد: آران و بیدگل با دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان اصفهان هستند.

کد خبر 683471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.