توقیف ۱۳ وسیله نقلیه و دستگیری ۸ خرده‌فروش مواد مخدر و سارق

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری هشت سارق و خرده‌فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح امنیت محله‌محور با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر، طی ۴۸ ساعت گذشته در حوزه انتظامی کلانتری‌های هدف به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی پلیسی موفق به شناسایی سه خرده‌فروش مواد مخدر و پنج سارق شدند و در چند عملیات منسجم و هماهنگ آنها را در مخفیگاه‌های خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف ۳۰ گرم انواع مواد مخدر، کشف یک دستگاه موتورسیکلت، پنج دستگاه خودروی مسروقه و توقیف هشت دستگاه موتورسیکلت و پنج دستگاه خودروی متخلف نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 683465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.