کشف محموله هروئین و دستگیری ۴ سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین، در عملیات هماهنگ ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدرضا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد چهار سوداگر مرگ در زمینه قاچاق موادمخدر با دو دستگاه خودروی زانتیا و دوو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در حال حمل و جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر بودند و پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اشراف اطلاعاتی خود، دو خودروی قاچاقچیان را در یکی از جاده‌های سطح شهرستان شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی جهت بررسی دقیق‌تر به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودروها، مأموران پلیس ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین را که به صورت ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود کشف و چهار متهم را دستگیر کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 683461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.