کشف ۳۰ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در استان خبر داد و گفت: در این ربطه ۱۷ سارق و دو مالخر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار «عزیزاله ملکی» در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، از این رو برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی چهار روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گیلان و شهرستان‌های تابعه این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۷ سارق و دو مالخر را در سطح استان شناسایی و دستگیر کرده است، خاطرنشان کرد: ۲۱ دستگاه موتورسیکلت، چهار دستگاه خودرو پراید، دو دستگاه خودرو پیکان وانت، یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی نیز در این رابطه کشف شد و سارقان و مالخران برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی به مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 683457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.