دلیل باخت تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ساحل عاج مشخص شد

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ مقابل تیم ساحل عاج با نتیجه ۷۱ بر ۶۹ بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ به میزبانی سه کشور فیلیپین، ژاپن و اندونزی برگزار می‌شوند، در این دوره از رقابت‌های جام جهانی ۳۲ تیم از قاره‌های مختلف در ۸ گروه چهار تیمی (A, B, C, D, E, F, G, H) به رقابت می‌پردازند. این مسابقات بازی‌های گروه‌های A - B - C - D به میزبانی مانیل در فیلیپین، بازی‌های گروه‌های E - F به میزبانی اوکیناوا در ژاپن و بازی‌های گروه‌های G - H هم به میزبانی جاکارتا در اندونزی برگزار می‌شود. بازی رده‌بندی و فینال نیز در فیلیپین برگزار خواهد شد. دومین دیدار از مرحله گروهی تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۳:۱۵ مقابل ساحل عاج در اندونزی آره‌نا برگزار شد که ایران با نتیجه ۶۹ بر ۷۱ شکست خورد.

در پایان این بازی، حامد حدادی با تأثیر گذاری ۱۶ بهترین بازیکن ایران شد و در ترکیب ساحل‌عاج هم مکسنس دادیئت با تأثیرگذاری ۱۶ بهترین بازیکن این تیم شد و امتیازآورترین بازیکن این دیدار بهنام یخچالی از تیم ایران بود که ۱۹ امتیاز را کسب کرد.

در این تقابل هر دو تیم، ۳۵ ریباند را به ثبت رساندند که طبق آمار، ایران ۲۵ ریباند دفاع و ۱۰ ریباند حمله ثبت کرده بود و در سمت مقابل تیم ساحل‌عاج ۲۳ ریباند دفاع و ۱۲ ریباند حمله به ثبت رسانده بود.

برتری موفقیت ۹۵ درصدی ساحل‌عاج در پرتاب‌های خطا، باعث برتری این تیم شد در مقابل ایران ۷۳ درصد از پرتاب‌های خطای خود را تبدیل به امتیاز کرد. در آمارهای دیگر همچون ترن اور، ضد حملات و موج دوم حملات، ایران وضعیت بهتری داشت اما نقطه ضعف آسمان‌خراش‌های ایران ضعف در پرتاب‌های خطا بود.

کد خبر 683445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.