عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ شهریور

در این بسته خبری از باید نقشه جامع شهری زنجان تهیه شود تا محرومیت‌زدایی از ‌سکونتگاه‌های غیررسمی قم دنبال می‌شود و تپه چغا یکی از مکان‌های بسیار مهم و حائز اهمیت بروجرد است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.


توزیع بیش از ۸۰۰ تن آسفالت در وادی رحمت تبریز

فرخ جلالی، مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از توزیع بیش ۸۰۰ تن آسفالت در وادی رحمت تبریز طی پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.

آتش‌سوزی‌های کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد مهار شد

عنایت‌الله راهنورد، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: آتش‌سوزی‌های کمربندی ۱۵ خرداد این شهر با تلاش نیروهای امدادی این سازمان مهار شد.

باید نقشه جامع شهری زنجان تهیه شود

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: به علت اینکه شهر زنجان نقشه جامع شهری ندارد، معابر آن در مواقع بارانی بسیار آسیب‌پذیر هستند.

محرومیت‌زدایی از سکونتگاه‌های غیررسمی قم دنبال می‌شود

حسن طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ساماندهی محلات اسماعیل‌آباد و جمکران، گفت: با استفاده از ظرفیت مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به قم و تقویت همکاری‌ها، می‌توان معضلات موجود را پس از نزدیک ۴۰ سال پایان داد.

نبود مکان مناسب برای اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی در ابهر

رضا حیدری، شهردار ابهر گفت: نبود مکان مناسب برای اجرای برنامه‌های مناسبتی و جشنواره‌های مختلف از خلاءهای شهر ابهر است.

درجه ۲۵ شهرداری کشور ارتقا یافت / درجه‌بندی ۶۴ شهرداری طی سال جاری

سید سجاد انوشه، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید ۲۵ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران خبر داد و گفت: طی سال ۱۴۰۲ تا کنون درجات جدید ۶۴ شهرداری تعیین و ابلاغ شده است.

اعزام روزانه ۱۰۰۰ زائر ایرانی به مرز تمرچین و مهران توسط اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز

هوشیار، شهردار تبریز گفت: هر روز ۱۰۰۰ زائر ایرانی به مرز تمرچین و مهران اعزام می‌شوند و این عملیات خدماتی تا چهاردهم شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

لزوم اصلاح نحوه واگذاری املاک حوزه فرهنگی و اجتماعی و ایمن سازی سراهای محلات تهران

نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت اصلاح نحوه واگذاری املاک حوزه فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و بر ایمن‌سازی سراهای محلات تاکید کرد.

تپه چغا یکی از مکان‌های بسیار مهم و حائز اهمیت بروجرد است

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: تپه چغا یکی از مکان‌های بسیار مهم و حائز اهمیت شهرستان است.

به ازای هر سه شهروند یک خودرو در کرج تردد دارد

مهرداد کیانی، شهردار کرج گفت: پرداخت عوارض آلایندگی صنایع به کرج پیگیری شود.

تعیین ۷ بازارچه روزانه ویژه دست‌فروشان و وانت‌بارهای بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد از تعیین هفت بازارچه روزانه ویژه دست‌فروشان و وانت‌بارهای بروجرد خبر داد و اظهار کرد: تمام وانت‌بارهایی که در معابر سطح شهر اقدام به فروش میوه و تره‌بار می‌کنند، موظف هستند به مکان‌هایی که توسط شهرداری مشخص شده است، منتقل شوند.

کلنگ زنی و بهره برداری از ۱۸ پروژه به مناسبت هفته دولت در بانه

سروه قادرخانزاده، شهردار بانه، در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری این شهر اظهار کرد: پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهرک ارقند و فرجی به طول ۱۵ هزار متر مربع با اعتبار شش میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری بانه اجرایی شده است.


کد خبر 683415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.