افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۱۷ پروژه در شهرستان بویراحمد

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، از کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۱۷ پروژه در هفته دولت در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی روشنفکر صبح امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ در آئین افتتاح پروژه هنرستان شبانه‌روزی برکت نخبگان عشایر سردار شهید سلیمانی، اقدام مسئولان را در این شرایط جهادی و انقلابی دانست و اظهار کرد: با وجود این همه مشکلات اعتباری، تحریم‌ها، محدودیت‌ها و کاستی‌ها اقدامات مسئولان در افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها انقلابی و جهادی است.

وی افزود: یکی از استان‌هایی که در بحث فضای آموزشی مشکلات عدیده‌ای دارد، استان کهگیلویه و بویراحمد است و خدا را شاکریم که مسئولان برای رفع این مشکل خوب کار کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: در هفته دولت بیش از ۲۱۷ پروژه در سطح شهرستان بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود و شاهد رکورد پروژه‌های عمرانی چه از لحاظ افتتاح و چه از نظر کلنگ‌زنی هستیم که مایه افتخار است.

روشنفکر در ادامه با اشاره به اثربخشی و کارایی مدیر در نظام اداری و جامعه افزود: وقتی می‌خواهند، اثربخشی و کارایی یک مدیر را محاسبه کنند، چند بخش از جمله مدت زمان، محدودیت‌های مسیر و اثربخشی را مد نظر قرار می‌دهند، در اوج محدودیت‌ها و این مدت زمان شاهد کارایی مدیران در ساخت مدرسه هنرستان شبانه‌روزی برکت نخبگان عشایر گنجه‌ای بزرگ هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از نیازهای اساسی فرزندان عشایر بود که کار به خوبی انجام گرفت.

روشنفکر در این مراسم همچنین مدیران کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌طور ویژه قدردانی کرد و افزود: در مدت زمان کوتاهی این پروژه مهم به سرانجام رسید.

کد خبر 683387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.