گل‌گهر سیرجان در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ + عکس

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در این فصل از رقابت‌ها به عنوان یک مدعی ظاهر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گل‌گهر سیرجان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با هدایت مارینوس اوزونیدوس پا به گردونه مسابقات لیگ بیست‌وسوم گذاشت و تا این لحظه با یک تساوی و دو پیروزی، موفق به کسب ۷ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول شده است.

نماینده سیرجان که در دو فصل اخیر با هدایت امیر قلعه‌نویی در کورس قهرمانی با پرسپولیس، سپاهان و استقلال قرار می‌گرفت در فصل گذشته پس از پیوستن قلعه‌نویی به تیم ملی با سعید الهویی به کار خود ادامه داد و موفق به کسب جایگاه مناسبی در جدول نشد. به همین دلیل مدیران باشگاه سیرجانی تصمیم گرفتند برای فصل جاری مسابقات از دانش مارینوس اوزونیدوس سرمربی یونانی خود بهره بگیرند و با توجه به عملکردی که تاکنون شاگردان وی ارائه داده‌اند به نظر می‌رسد گل‌گهر در این فصل می‌تواند در قامت یک مدعی ظاهر شود.

هر چند که در روند خوب نماینده سیرجان نباید نقش مؤثر دستیاران ایرانی اوزونیدوس را نادیده گرفت، چراکه این سرمربی از دانش افرادی همچون هادی عقیلی، حمزه مظفری و محرم فتحی بهره می‌برد و با توجه به اینکه این افراد آشنایی لازم با لیگ برتر و بازیکنان ایرانی را دارند، بی‌شک یکی از عواملی که سبب شده اوزونیدوس همین ابتدای کار با مشکل جدی مواجه نشود، همین موضوع است.

در هر حال نماینده سیرجان تا این مقطع از فصل عملکرد قابل قبولی ارائه داده است و اگر همین روند ادامه‌دار باشد، ‌ شاگردان اوزونیدوس را باید شانس چهارم کسب عنوان قهرمانی در این فصل بدانیم.

گل‌گهر سیرجان در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ + عکس

کد خبر 683364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.