محرومیت‌زدایی شهری و روستایی بودجه مشخص می‌خواهد

نایب‌رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی شهری و روستایی به بودجه مشخصی نیاز است و در این راستا باید تلاش ویژه صورت گیرد.

گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: استان نیازمند فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: برای فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی شهری و روستایی به بودجه مشخصی نیاز است و در این راستا باید تلاش ویژه صورت گیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری روستایی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکلات بیمارستان فارسان و اجرای بیمارستان باباحیدر اضافه کرد: موضوع نبود پزشک حاذق و متخصص در همه شهرستان‌ها نیز باید در اولویت قرار گیرد.

مرکز بخش شیدا در شهرستان بن سالن ورزشی ندارد

محمود بهارلویی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شوراها مشاوران خوبی برای دستگاه‌های اجرایی هستند که وابستگی سیاسی و دولتی ندارند.

وی افزود: شهرستان بن در حوزه راه‌ها از جمله سه‌راهی بارده و زیرگذر لارک شیخ شبان مشکلاتی دارد که باید در دستور کار قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با توجه به حجم بالای گردشگران شهرستان بن در فصل زمستان لازم است برای اختصاص امکانات خدماتی و رفاهی به پیست اسکی بارده، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با تاکید به اینکه در شهرستان بن مرکز بخش شیدا سالن ورزشی وجود ندارد، گفت: به‌رغم اینکه در شهرستان بن فعالان و نخبگان ورزشی زیادی وجود دارد، اما مردم از داشتن سالن و امکانات ورزشی محروم هستند.

بهارلویی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان چهارمحال‌وبختیاری، احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در شهرستان بن منطقه شیدا (یان‌چشمه) برای رفع مشکل بیکاری ضروری است.

وی افزود: توزیع عادلانه ماشین‌آلات و دستگاه‌های جمع‌آوری زباله، لودر و کمپرسی، توجه به شهرهای تازه تأسیس در توزیع اعتبارات از جمله شهر یان‌چشمه و کمک به کشاورزان شهرستان بن در خصوص تسهیلات کم‌بهره برای تهیه ادوات کشاورزی باید مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 683335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.