نظارت شورای ششم سنندج بر کافه‌های سطح شهر

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه امروزه فرهنگ کافه و کافه‌نشینی بیش از زمان‌های گذشته در میان اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان رایج شده است، گفت: این کمیسیون بر کافه‌های سطح شهر نظارت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسعد فریدی امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان محلی متشکل از منتخبان و معتمدان مردم است، در راستای رسالت کاری خود در جهت حفظ سلامت مردم به‌ویژه جوانان وظیفه خود می‌داند موضوع نظارت و توجه به کافه‌های سطح شهر با همکاری سایر نهادهای ذی‌ربط را بررسی کند.

وی افزود: امروزه فرهنگ کافه و کافه‌نشینی بیش از زمان‌های گذشته میان اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان رایج شده که هرازگاهی ممکن است، خطرآفرین باشد و این مهم نیازمند نظارت و توجه بیشتر است.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری باید به اوقات فراغت از جمله ورزش‌های همگانی توجه کافی داشته باشد، چرا که سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ها است.

وی با اشاره به جولان سگ‌های بلاصاحب در کوچه و خیابان‌های سطح شهر، از شهرداری سنندج خواست در کوتاه‌ترین زمان لیستی از برنامه‌های انجام شده در این راستا را به کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج ارسال کند، زیرا این مهم مستلزم توجه بیشتر است.

کد خبر 683316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.