امدادگران و غواصان آتش‌نشانی خرم‌آباد تجلیل شدند

مراسم تجلیل از آتش‌نشانان امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد در صحن شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به پاس قدردانی از فعالیت آتش‌نشانان خرم‌آبادی طی دو ماه اخیر، به‌ویژه در امدادرسانی به نوجوان ۱۵ ساله گرفتار شده در مخمل‌کوه، تفحص افراد غرق‌شده در رودخانه «ز ز» و ماهروی شول‌آباد، همچنین فرد غرق‌شده در تنگه هلت، اعضای شورای اسلامی و شهردار از امدادگران و غواصان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در صحن شورا تجلیل کردند.

حجت‌اله احمدی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در این مراسم گفت: ایثارگری آتش‌نشانان در حوادث مختلف بر کسی پوشیده نیست، چراکه این امدادگران هستند که همیشه در حوادث به‌ویژه حوادث جاده‌ای پیش‌قدم هستند.

محمد میرزایی‌مقدم، سرپرست سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بیشتر فعالیت‌های ما، در چند ماه گذشته غرق‌شدگی، حریق مزارع و امدادرسانی آتش‌نشانان خرم‌آبادی به شهرستان‌های دوره چگنی، معمولان، نورآباد، بیرانشهر، حریق منازل و حریق پتروپالایش دورود بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۵ نیروی عملیاتی در آتش‌نشانی خرم‌آباد فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر نیروها بازنشسته شده‌اند، آتش‌نشانی این شهر ۲۰ مأمور و ۲۰ راننده آتش‌نشان پایه یک نیاز دارد که به یک چالش تبدیل شده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد با اشاره به حادثه پیش‌آمده برای آتش‌نشان علی ولی‌زاده در حادثه امدادرسانی به نوجوان گرفتارشده در مخمل‌کوه افزود: در عملیات جست‌وجو برای یافتن زن غرق‌شده در تنگه هلت، تیم غواصی سه مرتبه به تنگه اعزام شدند که پیکر شخص فوت‌شده در نهایت در مکانی صعب‌العبور تفحص شد.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای برگزاری مراسم تجلیل از آتش‌نشانان امداد و نجات تشکر کرد.

کد خبر 683286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.