کلنگ‌زنی ۷۰ طرح در بویین‌ومیاندشت به مناسبت هفته دولت

فرماندار بویین‌ومیاندشت از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۷۰ طرح در هفته دولت خبر داد و گفت: استخر ذخیره آب و توسعه سیستم آبیاری کم‌فشار شهر افوس با عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌های شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امسال ۲۵ برنامه مختلف برای پاسداشت هفته دولت در بویین‌ومیاندشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: در هفته دولت امسال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۷۰ طرح انجام می‌شود.

وی افزود: ۳۰ پروژه با اعتبار ۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۲ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار بویین‌ومیاندشت خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در زمینه برق‌رسانی، توسعه بخش کشاورزی، گازرسانی، مخابرات، و بخشداری‌های کرچمبو و مرکزی، کتابخانه‌ها، بنیاد مسکن، شهرداری و آب و فاضلاب است.

معصومی از بهره‌برداری استخر ذخیره آب و توسعه سیستم آبیاری کم‌فشار شهر افوس با عنوان بزرگترین پروژه‌های شهرستان خبر داد و تصریح کرد: کلنگ‌زنی این دو پروژه سال ۱۳۹۶ انجام شده است، اما سال‌ها بود که پیشرفتی نداشت، این طرح‌ها با پیگیری‌های انجام شده تکمیل شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، پس از سال‌ها پَد بالگرد هوایی اورژانس احداث شده است که به زودی افتتاح خواهد شد.

فرماندار بویین‌ومیاندشت گفت: کلنگ احداث ساختمان ادارات بنیاد مسکن و صنعت، معدن و تجارت استان نیز در هفته دولت زده می‌شود.

کد خبر 683268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.