مصاف پر از حاشیه نکونام و پورموسوی دوباره از راه رسید

تقابل حساس و همیشه پر از حرف‌وحدیث میان جواد نکونام و سیروس پورموسوی با دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان پس از چند فصل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از فردا _دوشنبه ششم شهریورماه_ با انجام دو بازی آغاز می‌شود و تیم فوتبال استقلال تهران در مهم‌ترین بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران میزبان هم‌نام خوزستانی‌اش خواهد بود.

عجیب‌ترین و جنجالی‌ترین تقابل‌های این دو سرمربی در تاریخ فوتبال ایران طی سال‌های گذشته، به هفته بیست‌ونهم فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر برمی‌گردد و فولاد خوزستان به سرمربی‌گری جواد نکونام با گل‌های موسی کولیبالی و زبیر نیک‌نفس موفق شد صنعت‌نفت آبادان را شکست دهد.

در آن بازی و زمانی که فولاد گلزنی کرد، یک نفر از نیمکت فولاد خوزستان خطاب به نیمکت صنعت‌نفت صحبت عجیبی مطرح کرد و گفت «حالا برو جادو کن»، صحبت‌هایی که از جانب سیروس پورموسوی از طرف جواد نکونام برداشت شد و این درحالی است که سرمربی خوزستانی‌ها چیزی به‌زبان نیاورده بود.

در پایان آن بازی و در کنفرانس‌خبری، سیروس پورموسوی به جواد نکونام حمله کرد و گفت: نکونام به‌من توهین و مرا جادوگر خطاب کرد، من فرزند خوزستان هستم و دیگر نمی‌گذارم نکونام در خوزستان مربیگری کند، اتفاقی که البته هیچ‌گاه عملی نشد و جواد نکونام برای یک‌فصل دیگر در جمع فولادی‌ها ماندنی شد، پورموسوی بردن روباه به ورزشگاه و به‌زبان آوردن جمله عجیب «اجی‌مجی لاترجی» را هم به جواد نکونام نسبت داد.

کد خبر 683258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.