تداوم ناکامی وینگر دورگه ایرانی-سوئدی در ترکیب خرونینگن

تیم فوتبال خرونینگن در حضور یک‌نیمه‌ای دالاهو ایراندوست مقابل تیم دوم ویلم به تساوی بدون‌گل بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه پنجم شهریورماه_ تیم‌های فوتبال خرونینگن و تیم دوم ویلم در چارچوب هفته سوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال هلند از ساعت ۱۶:۰۰ در برابر یکدیگر قرار گرفتند که حاصل‌کار دو تیم، تقسیم امتیازات بود.

تیم فوتبال خرونینگن که از دالاهو ایراندوست وینگر دورگه ایرانی-سوئدی در ترکیب خود بهره می‌برد، نتوانست فرصت گلزنی خطرناکی روی دروازه میهمان خود ایجاد کند. ایراندوست نیز عملکرد جالب‌توجهی نداشت و پس از بازی در نیمه‌اول، بین دو نیمه تعویض شد تا ۴۵ دقیقه دوم را از روی نیمکت تماشا کند.

دالاهو ایراندوست در هفته دوم فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته‌اول هلند نیز کاری پیش نبرده بود اما در هفته اول موفق شده بود در دقیقه سیزدهم بازی مقابل یانگ‌آژاکس، پاس‌گل یکی از گل‌های خرونینگن را به‌نام خود ثبت کند اما هنوز در گلزنی موفق نبوده است.

خرونینگن که یکی از تیم‌های پرسابقه فوتبال هلند است، فصل گذشته در کمال تعجب از لیگ اردیویژه به لیگ دسته‌اول سقوط کرد و با کسب نخستین تساوی خود در بازی امروز، با یک برد، یک تساوی و یک شکست در جایگاه ششم جدول ایستاد و هم‌اکنون چهار امتیاز دارد.

کد خبر 683234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.