شهروندان از صداهای آزاردهنده‌ مشاغل مزاحم گلایه‌مند هستند

شهردار زرین‌شهر گفت: انتظار شهروندان و همچنین مدیریت شهری از اصنافی که در شهرک مشاغل شهری زمین خریداری کرده‌اند این است که اقدامات لازم را برای انتقال واحد صنفی خود به شهرک مشاغل کارگاهی عملیاتی کنند تا شهروندان حق زندگی آرام را در شهر بدست بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی بعد از ظهر امروز _ یکشنبه پنجم شهریور ماه _ در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرای شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری زرین شهر تسریع در روند راه‌اندازی شهرک مشاغل شهری و ایجاد امید در بین اصنافی است که در این مجموعه اقدام به خرید زمین کرده‌اند و مدیریت شهری برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: پس از طی مراحل مختلف از جمله تأمین اعتبار، خرید تجهیزات و تعیین پیمانکار پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر، پس از معرفی و تأیید ناظر از سوی اداره برق، پیمانکار فعالیت خود را آغاز کرد و امروز نصب تیربرق‌های خریداری شده، توسط پیمانکار آغاز شد.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: براساس برنامه زمانبندی صورت گرفته پس از نصب تیرهای برق و اخذ تاییدیه ناظر اداره برق شهرستان لنجان کابل‌های خودنگهدار نصب و به شبکه برق فشار متوسط متصل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به حرکت شهرداری در راستای تأمین زیرساخت‌های شهرک مشاغل کارگاهای انتظار می‌رود اصنافی که در این شهرک اقدام به خرید زمین کرده‌اند اقدام به اخذ پروانه ساخت و آغاز ساخت و ساز واحد تجاری خود در این مجموعه کنند.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه شهروندان زرین شهر از صداهای آزاردهنده مشاغل مزاحم گلایه‌مند هستند، خاطرنشان کرد: انتظار شهروندان و همچنین مدیریت شهری از اصنافی که در شهرک مشاغل شهری زمین خریداری کرده‌اند این است که اقدامات لازم را برای انتقال واحد صنفی خود به شهرک مشاغل کارگاهی عملیاتی کنند تا شهروندان حق زندگی آرام را در شهر به دست بیاورند.

کد خبر 683221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.