۱۳ طرح صنعتی، تولیدی و زیست محیطی آماده افتتاح است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۳ طرح صنعتی، تولیدی و زیست محیطی آماده افتتاح است، با افتتاح این طرح‌ها حجم زیادی از مشکل بیکاری حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید گلشنی‌فرد امروز _یکشنبه، پنجم شهریورماه_ در حاشیه افتتاح طرح‌های صنعتی هفته دولت در شهرستان ابهر اظهار کرد: صنایع فولاد صدرای غرب ابهر با حجم سرمایه‌گذاری ۳,۱۸۳ میلیارد تومان و اشتغال ۲۴۴ نفر اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صنایع فولادی افق کاسپین با حجم سرمایه‌گذاری ۷۴۰ میلیارد تومان و اشتغال ۱۰۲ نفر، مجتمع البرز غرب با حجم سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان و ۱۵۰ نفر اشتغال نیز از طرح‌های این هفته است، افزود: صنایع نساجی سیوان با حجم سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان و ۷۵ نفر اشتغال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: سیمین نخ ظریف با ۲۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری و ۲۴۴ نفر اشتغال، صنایع سیم لاکی اشراق با حجم سرمایه‌گذاری ۶۰۰ و اشتغال ۸۰ نفر و کیمیا فولاد آریا با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۴۰ نفر اشتغال نیز از دیگر هفته‌های هفته دولت است.

گلشنی لپان بافت با ۳۳ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری و ۳۰ نفر اشتغال، زرنوش سیوان با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۷۰ نفر، توسعه معادن فولاد خوزستان با ۴۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۱۰۰ نفر اشتغال‌، را از طرح‌های صنعتی ذکر کرد و گفت: سرجین بافت بهبهانی با ۱,۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۷۵۰ نفر اشتغال، ذوب‌آهن فرایند کاران نورین ۱,۵۰۰ میلیارد تومان و ۳۰۰ نفر اشتغال از دیگر طرح‌های صنعتی آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 683219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.