درآمد توسعه گردشگری نصیب مردم می‌شود

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه گردشگری جزء صنایعی است که درآمد نصیب شهروندان می‌شود گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش گردشگری به این حوزه تزریق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید صفوی روز یک شنبه پنجم شهریور در آئین بهره برداری از چند طرح گردشگری در شهرستان ابهر اظهار کرد: مجتمع‌ها خدماتی - رفاهی بین‌راهی با انواع خدمات رفاهی چون رستوران، جایگاه سوخت، نمازخانه و سرویس بهداشتی و واحدهای تجاری طوری طراحی شده است که به نیازهای مختلف رانندگان و مسافران پاسخ دهند.

وی گفت: مجتمع بین‌راهی در محور زنجان به تهران که یکی از مسیرهای پرتردد کشور است در حال احداث است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با راه‌اندازی این مجتمع بین‌راهی زمینه مناسبی برای ارائه خدمات به گردشگران فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: با افتتاح بخش دیگری از این مجموعه گردشگری در کل این مجموعه برای ۱۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

صفوی افزود: خوشبختانه تب گردشگری در استان بالا رفته و سرمایه‌گذاران خوبی برای احداث هتل، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و بوم گردی به میدان آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری یکی از محورهای مهم در برنامه هفتم است تصریح کرد: گردشگری جز صنایعی است که درآمد آن در بین مردم پخش می‌شود و امسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش گردشگری به این حوزه تزریق می‌شود.

وی همچنین از افتتاح فاز دوم مجموعه گردشگری با سرمایه گذاری ۵۸ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح با مساحت ۱۷۵۰ متر مربع با زیربنای ۶۶۰ متر مربع افتتاح شد.

صفوی با اشاره به اینکه طرح‌های متعدد گردشگری در ایجرود اجرایی شده است، گفت: ایجرود ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری طبیعی، مذهبی، تاریخی را دارد.

کد خبر 683217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.