دلیل انتخاب بایرن‌مونیخ توسط هری‌کین

هری کین در مورد انتقال خود به آلمان صحبت کرد و توضیح داده که چگونه توماس توخل، سرمربی سابق چلسی او را به بایرن منتقل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هری کین که با وجود گلزنی‌های پیاپی برای تاتنهام در لیگ‌برتر هنوز جامی را کسب نکرده است، سخنانی به زبان آورده که دلیل رفتنش به بایرن‌مونیخ را توضیح می‌دهد.

او گفت: "وقتی در تابستان با توماس توخل سرمربی باشگاه بایرن ملاقات کردم، بلافاصله تحت تأثیر انرژی او قرار گرفتم. این مرد شخصیت فوق العاده ای دارد. برای من، داشتن یک رابطه خوب با مربی، بسیار مهم است. پایه این ارتباط، اوایل فصل پیش گذاشته شد. توماس نظر خود را مستقیماً به شما بیان می‌کند، و از شما می‌خواهد که همین کار را با او انجام دهید."

او شروع موفقی با پیراهن بایرن داشت چراکه در اولین بازی بوندسلیگایی خود، که با پیروزی ۴ بر صفر و خارج از خانه مقابل وردربرمن همراه بود، گلزنی کرد. درحالی که انتظار می‌رود تیم توخل قهرمان لیگ شود، کین شاید آخرین قطعه از پازلی باشد که قهرمانی لیگ قهرمانان را به آلیانز آرنا باز می‌گرداند. بایرن از زمانی که روبرت لواندوفسکی باشگاه را ترک کرد، به شدت به دنبال یک مهاجم سطح بالا بود و این بازیکن ۳۰ ساله دقیقاً همان فرد است‌.

درحالی که بایرن امروز در خانه به مصاف آگسبورگ می‌رود، او به دنبال انجام یک بازی درخشان در بوندسلیگا است.

کد خبر 683214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.