آخرین  وضعیت کانسلو برای انتقال به بارسلونا

ژاوی گفته است که بارسلونا همچنان علاقه زیادی به جذب کانسلو دارد اما محدودیت‌های مالی، رقم خوردن این معامله را دشوار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نام ژائو کانسلو مدت‌هاست که با انتقال به نیوکمپ مرتبط بوده است. او نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرد و با وجود حضور موفق در منچستر، همچنان به نظر می‌رسد که آینده‌اش از ورزشگاه اتحاد دور باشد. بارسلونا او را می‌خواهد، اما ژاوی فاش می‌کند که مسائل مالی باشگاه می‌تواند مانع از انجام این معامله شود.

سرمربی بارسلونا به خبرنگاران گفت: "باید منتظر ماند تا ببینیم چه می‌شود. هیئت مدیره و مدیر ورزشی باشگاه می‌دانند که ما به چه چیزی تیم نیاز داریم، اما به علت وضعیت مالی بدمان، محدودیت‌های خاصی داریم."

کانسلو همچنان در منچسترسیتی "ناامید" است. او آخرین بار، روز چهاردهم ژانویه در باخت ۲ بر یک خارج از خانه مقابل منچستریونایتد برای سیتی بازی کرد و تا کنون در هیچ یک از برنامه‌های پپ گواردیولا حضور نداشته است.

آینده او در این مقطع زمانی نامشخص است، اما ملی پوش پرتغالی امیدوار است به زودی اتفاقات مثبتی بیفتد، در غیر این صورت با سرنوشت عجیبی رو به رو می‌شود و پپ دوست ندارد ژائو جایی در ورزشگاه اتحاد داشته باشد.

کد خبر 683210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.