۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
مشتری بعدی فیلیکس مشخص شد

باشگاه لیورپول علاقه دارد تا در صورت جدایی محمد صلاح از این باشگاه، ژوائو فیلیکس را به خدمت گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، باشگاه لیورپول علاقه دارد تا در صورت جدایی محمد صلاح، ژائو فیلیکس، ستاره پرتغالی باشگاه اتلتیکو مادرید را جذب کند.

محمد صلاح، ستاره مصری باشگاه لیورپول در حال حاضر به درهای خروج تیم لیورپول بسیار نزدیک است. مدیران تیم بندر مرسی‌ساید با همتای عربستانی خود به توافق رسیده‌اند و کلوپ هم مشکلی با خروج ستاره‌اش از اردوی تیم خود ندارد. گفته شده است مبلغ ۸۰ میلیون پوند سالانه پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی برای صلاح بوده و این مهاجم مصری با پیشنهاد الاتحاد موافقت کرده است.

چندی پیش مدیربرنامه محمد صلاح اعلام کرد این بازیکن می‌خواهد در لیورپول بماند و به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی‌کند، اما پیشنهاد کلان الاتحاد باعث شده است مدیران لیورپول با فروش صلاح موافقت کنند و وینگر مصری هم با جدایی موافق باشد.

ژائو فیلیکس که وضعیت خوبی در رختکن اتلتیکو مادرید ندارد، گزینه اصلی لیورپول برای جایگزینی صلاح است. فیلیکس در ابتدای پنجره نقل‌وانتقالات اظهار نظر جالبی انجام داد و اعلام کرد آرزو دارد در ترکیب بارسلونا بازی کند و باشگاه مورد علاقه او بارسا است. این اتفاق باعث شد تا بازیکنان، مدیران و سرمربی باشگاه اتلتیکو مادرید به‌شدت عصبانی شوند و درهای خروج را برای جدایی این بازیکن باز کنند. بارسا به دلیل مشکلات مالی احتمالاً نتواند فلیکس را جذب کند و لیورپول شاید مشتری جدی‌تری برای این مهاجم باشد.

فیلیکس در حال حاضر اصلی‌ترین گزینه جایگزینی صلاح است و در صورت خروج وینگر مصری از لیورپول، مدیران باشگاه انگلیسی به سرعت برای جذب مهاجم پرتغالی با اتلتیکو وارد مذاکره خواهند شد.

کد خبر 683205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.