توضیح معاون دادستان مرکز فارس در خصوص خودکشی در یکی از مجتمع‌های شیراز

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز در رابطه با جزئیات خودکشی یک خانم در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان فارس، افشین محمدی دره شوری _عصر امروز _یکشنبه پنجم شهریور_ در خصوص اقدام به خودکشی، خانم ۴۱ ساله‌ای در یکی از مجتمع‌های تجاری شیراز اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه شاهدان عینی اظهار داشتند که وی پیش از اقدام به خودکشی علت عمل خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرده و خواستار عدم مداخله افراد جهت جلوگیری از اقدام خود شده است.

وی با بیان اینکه تیم جنایی آگاهی شیراز در معیت مقام قضائی بلافاصله در محل حضور یافتند، افزود: بررسی‌های اولیه حاکی است نیروهای امدادی و اورژانس اجتماعی همه تلاش خود در جهت جلوگیری از بروز حادثه و اقدام به خودکشی وی را انجام دادند.

سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز با تأکید بر اینکه همه ابعاد موضوع در دست بررسی است، اضافه کرد: این فرد پس از اقدام به پریدن از یکی از طبقات مجتمع تجاری با تلاش گروه فوریت‌های پزشکی حاضر در محل خوشبختانه از مرگ نجات یافته است و جهت انجام اقدامات پزشکی تکمیلی به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شده است.

کد خبر 683202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.