تلاش برای جبران عقب ماندگی اهواز با اتحاد و همدلی

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به گشایش‌های اقتصادی در کشور گفت: اهواز به اندازه ۲۰ سال از جنگ تحمیلی و عواقب پس از آن از سایر کلانشهرها عقب افتاده است که ما باید با تلاش دوچندان این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

سید محمدعلی پور موسوی امروز یکشنبه پنجم مردادماه_ در نطق پیش از دستور خود در صحن علی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: مباحث پیش آمده و عدم تشکیل یک جلسه موضوع جدی نبود و نباید زیادی به آن پرداخته شود اما در حاضر با حل شدن مسائل همه اعضا حضور دارند تا به روند خود از ابتدای کار شورا را ادامه دهیم.

وی افزود: ادامه روند یعنی همان عهدی که بسته و قولی که به مردم داده بودیم تا راهی را که برای توسعه اهواز شروع کردیم را ادامه دهیم، حضور همه اعضا در جلسه نشان از این دارد که همه بر سر پیمان خود هستیم و با وحدت سال جدید را آغاز و با تفاهم و سرعت ادامه می‌دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه عمر ۴ ساله شورا به سرعت می‌گذرد، ادامه داد: اهواز به اندازه ۲۰ سال از جنگ تحمیلی و عواقب پس از آن از سایر کلانشهرها عقب افتاده است، اتفاقات خوبی در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی مانند آزادی منابع ارزی و عضویت در بریکس رخ داده، ما باید با تلاش دوچندان این عقب‌ماندگی را جبران نمائیم.

کد خبر 683201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.