انتخابات فرصت بروز استعدادها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان انتخابات را عرصه بروز و ظهور فرصت‌ها و استعدادها و به نوعی یک مشق دموکراسی دانست.

محمدرضا جان‌نثاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقبال مردم از پیش‌ثبت‌نام انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هر کدام از ما باید به سهم خودمان تلاش کنیم تا انتخابات سالم و پرشورتر برگزار شود.

وی انتخابات را عرصه بروز و ظهور فرصت‌ها و استعدادها و به نوعی یک مشق دموکراسی دانست و افزود: برای انتخابات پیش رو موضوع برگزاری پرشور و مشارکت حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در حوزه‌های دیپلماسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید تلاش کنیم که از تمام ظرفیت جمهوری نظام در جهت ایجاد فرصت برای کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر در پیش ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران انقلابی در راه خدمت به مردم، جهادی عمل می‌کنند، حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان تاکنون عملکرد خوبی با مهیا کردن ساز و کار اجرایی و بسترهای لازم داشته است و تلاش کرده‌اند فرصت برابر برای تمام کسانی که علاقه‌مند به داوطلبی در انتخابات هستند، ایجاد کنند.

به گزارش ایمنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان امروز _یکشنبه، پنجم شهریورماه_ جهت شرکت در افتتاحیه چندین طرح گردشگری و عمرانی به کاشان سفر کرد و در شورای اداری شهرستان شرکت کرد.

کد خبر 683198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.