افتتاح ۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در ساوه اشتغالزایی به همراه دارد

در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم، ۱۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و عملیات اجرایی ۴۵ پروژه هم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استاندار مرکزی درحاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی واقتصادی شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران، هزینه افتتاح این طرح‌ها با ۲۷ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال اعتباراعلام کرد و اظهار داشت: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال یک هزار و ۵۷۴ نفر در این شهرستان فراهم می‌شود.

فرزاد مخلص‌الائمه بیان کرد: از مجموع طرح‌های هفته دولت در شهرستان ساوه، ۱۳۸ طرح با مجموع اعتبار ۱۰ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۷ طرح با اعتبار ۱۶ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، اقتصادی است.

استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان ساوه با همراهی جمعی مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، در امامزاده سید علی اصغر (ع) بر مزار شهدای این شهرستان گرد هم آمدند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

دیدار با خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و صنعتگران، افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی از جمله برنامه‌های استاندار مرکزی در شهرستان ساوه است.

استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین همچنین با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان «مهدی و هادی ناصری» در شهر ساوه به پدر و مادر این دو شهید والامقام ادای احترام کردند.

ساختمان اداری منابع طبیعی شهرستان ساوه هم با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در ساوه افتتاح و جایگزین ساختمان اداری قدیم این مجموعه شد.

این مجتمع اداری با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و با صرف اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال ساخته شده و دامنه خدمات‌رسانی آن ۶ شهرستان استان را در بر می‌گیرد.

کد خبر 683178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.