اصلاح و توسعه ۵۹۶ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت سال جاری ۵۹۶ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال توسط آبفای استان اصفهان صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، حسین اکبریان با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: از شهریورماه سال گذشته تا کنون در بخش آب شاهد توسعه ۶۹ کیلومتر خطوط انتقال و ۲۳۳ کیلومتر شبکه توزیع در استان با اعتباری بالغ بر ۳,۳۶۵ میلیارد ریال هستیم و طی این مدت ۱۸ هزار و ۹۰۰ انشعاب آب واگذار شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۱۳۶ کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب با هزینه‌ای بالغ بر ۱,۴۹۶ میلیارد ریال اصلاح شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان هزینه اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در یک سال گذشته را بالغ بر ۹,۳۲۲ میلیارد ریال دانست و گفت: ۱۴۲ کیلومتر شبکه جدید اجرا و ۱۶ کیلومتر شبکه فرسوده اصلاح و طی این مدت بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۰۰ انشعاب فاضلاب واگذار شده است.

اکبریان همچنین با اشاره به حفر و تجهیز ۱۸ حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته تصریح کرد: با انجام این عملیات ۱۹۲ لیتر بر ثانیه بر ظرفیت تأمین آب استان اضافه شده است.

وی افزود: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و از آنجا که شرکت آبفا، جهاد خدمت‌رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است، هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و خدمات این شرکت به مردم شریف استان است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: با هدف توسعه خدمات، ۱۸ طرح آب و فاضلاب شهری و روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۳,۵۲۱ میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی و بهره‌برداری می‌شوند.

کد خبر 683172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.