رفع خطر درختان کهنسال خیابان آزادی با رای کمیسیون ماده ۷ انجام شده است

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از حذف و رفع خطر دو اصله درخت کهنسال مسیر آزادی با اخذ مجوز قانونی و رای کمیسیون ماده ۷ شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، سیامک آسیایی از حذف و رفع خطر دو اصله درخت کهنسال مسیر آزادی با اخذ مجوز قانونی و رأی کمیسیون ماده ۷ شهرداری خبر داد و اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان فضای سبز شهری تبریز حذف و رفع خطر از درختان کهنسال و خشک سطح شهر است.

وی با اشاره به حذف درختان مسیر آزادی در حوزه منطقه چهار که گزارش آن در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، افزود: قطع و حذف درختان در سطح شهر با مجوز قانونی و رأی کمیسیون ماده ۷ حفظ و گسترش شهرداری انجام می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: حذف دو اصله درخت کهنسال مسیر آزادی در حوزه شهرداری منطقه چهار به درخواست شهروندان منطقه بود که در کمیسیون مطرح شد و پس صدور رأی اقدامات لازم در راستای رفع خطرات احتمالی انجام شد؛ بنابراین انتشار گزارش مبنی بر قطع درختان سالم مسیر آزادی صحت ندارد.

آسیایی از مدیران رسانه‌ها و اصحاب رسانه خواست از انتشار هرگونه گزارش غیرواقع که شائبه تشویش اذهان عمومی را دارد، خودداری کنند و برای کسب اطلاع صحیح با واحد امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز در تماس باشند.

کد خبر 683167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.