تمدید قرارداد ۴ گیتیزن برای فصل جدید لیگ برتر هندبال

حمیدرضا تاجیک، علیرضا دادوند به‌همراه علی و حسین حیدریان قرارداد خود را با تیم هندبال گیتی‌پسند تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان که فصل گذشته در اولین تجربه حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور رتبه خوب پنجم ایران را به‌دست آورد فعالیت خود در پنجره نقل‌وانتقالات را برای حضور پرقدرت در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر آغاز کرده و در نخستین اقدام مدیریت و کادرفنی، قرارداد چهار بازیکن خود را تمدید کرد.

حمیدرضا تاجیک بازیکن فصل گذشته تیم هندبال گیتی‌پسند با حضور در دفتر این باشگاه و مذاکره با مدیران مجموعه به جمع شاگردان کیوان صادقی در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پیوست. تاجیک سابقه حضور در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و همچنین بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، پتروشیمی، نیروی‌زمینی و پاس تهران را در کارنامه دارد.

ضمن اینکه علیرضا دادوند دیگر هندبالیست فصل گذشته تیم گیتی‌پسند اصفهان، با تمدید قرارداد خود، یک‌سال دیگر نیز در جمع شاگردان کیوان صادقی ماندگار شد. دادوند در پست خط‌زن فعالیت می‌کند و در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، حضور در تیم ملی بزرگسالان و همچنین تیم‌های باشگاهی نیروی‌زمینی تهران، پرواز اصفهان و مس کرمان توپ زده است.

علی و حسین حیدریان دو بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند که سال گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب گیتیزن‌ها داشتند، پس از توافق با مدیران مجموعه گیتی‌پسند، قرارداد خود را تمدید و کماکان در جمع شاگردان کیوان صادقی ماندند.

این بازیکنان که دو قلو هم هستند، با ۱۹ سال سن از جوان‌ترین بازیکنان تیم هندبال گیتی‌پسند در فصل گذشته بودند که بازی‌های تاثیر گذاری از خود به نمایش گذاشتند و به‌طور همزمان سابقه حضور در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و ساحلی بزرگسالان و همچنین تیم زغال‌سنگ طبس را در کارنامه دارند.

کد خبر 683122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.