احیای دشت میلاس و اراضی سردشت در دستور کار قرار گیرد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: احیای مجدد دشت میلاس و اراضی سردشت باید در دستور کار قرار گیرد تا با احیای دوباره، هزار خانوار بهره‌مند شوند و حدود سه هکتار اراضی به چرخه تولید محصولات کشاورزی در قالب اراضی آبی بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله حسین پور امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در جلسه توسعه باغات کشاورزی اظهار کرد: توجه نکردن جهاد کشاورزی به ساخت‌وسازهای خارج از محدوده شهر در شهرستان لردگان مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: افزایش اعتبارات لازم برای اقدامات عمرانی از جمله سرجوهای کشاورزی، کانال‌های کشاورزی، ایجاد و مناسب‌سازی جاده‌های دسترسی به مراتع کشاورزی در شهرستان لردگان از ضروریات است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم توجه و حمایت ویژه از کشاورزان بخش رودشت، تصریح کرد: اختصاص نمایندگی جهاد کشاورزی به شهر سردشت و بخش رودشت درخواست می‌شود.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: احیای مجدد دشت میلاس و اراضی سردشت باید در دستور کار قرار گیرد تا با احیای مجدد، حدود هزار خانوار بهره‌مند شوند و حدود سه هکتار اراضی دوباره به چرخه تولید محصولات کشاورزی در قالب اراضی آبی بازگردد.

وی احداث مجتمع‌های دامپروری و گلخانه‌ها را ضروری دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان لردگان این امر باید مدنظر قرار گیرد.

عضو رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: توسعه باغات و کشت گیاهان دارویی در شهرستان لردگان با توجه به پتانسیل‌های خوب پیشنهاد می‌شود و تأمین اعتبارات لازم برای آبیاری نوین در شهرستان لردگان، جزو مهم‌ترین ضروریات بخش کشاورزی شهرستان لردگان است.

کد خبر 683117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.