۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن اردبیل تزریق می‌شود

استاندار اردبیل با بیان اینکه سال گذشته و امسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده است، گفت: تا یک ماه آینده، ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به این پروژه تزریق خواهد شد و روند ریل‌گذاری راه‌آهن ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان پیگیری میدانی پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه اظهار کرد: از ۱۷۵ کیلومتر پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، تاکنون ۱۲۵ کیلومتر ریل‌گذاری شده و با تکمیل زیرسازی قسمت‌های مختلف این پروژه، ادامه ریل‌گذاری نیز تا پایان مسیر در حال انجام است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده و از ابتدای سال جاری نیز ۴۵۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر هم تا یک ماه آینده تزریق خواهد شد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در بازدید دیروز از پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه همراه با نمایندگان مردم در مجلس و مسئولانی از وزارت راه‌وشهرسازی، روند پیشرفت پروژه و تعهدات پیمانکاران ارزیابی شد تا تأمین منابع مورد نیاز هم بر اساس این ارزیابی انجام شود.

عاملی تصریح کرد: امیدواریم روند زیرسازی و ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه مطابق برنامه زمان‌بندی داده‌شده به پیمانکاران به پایان برسد تا این پروژه پس از سال‌ها انتظار، به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

کد خبر 683104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.