آخرین آمار ثبت نام متقاضیان سفر اربعین در سامانه سماح؛ یکشنبه ۵ شهریورماه

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان گفت: آمار کل ثبت‌نام کشور در سامانه سماح تا پیش از ظهر امروز (یکشنبه) یک میلیون و ۲۴۲ هزار و ۴۷۱ نفر بوده است و استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین ثبت‌نام در کشور را داشته‌اند.

حجت‌الاسلام حسین اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره آخرین آمار ثبت‌نام متقاضیان سفر به عراق به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: آمار کل ثبت‌نام کشور در سامانه سماح تا پیش از ظهر امروز یکشنبه _پنجم شهریورماه_ یک میلیون و ۲۴۲ هزار و ۴۷۱ نفر بوده است.

وی افزود: آمار استان اصفهان تا پیش از ظهر امروز ۱۲۰ هزار و۴۲۳ نفر بوده است که از نظر تعداد ثبت‌نام، در میان تمام استان‌های کشور رتبه دوم را دارد.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: اولین استان از نظر تعداد ثبت‌نام در سامانه سماح بین تمام استان‌های کشور استان تهران با ۱۸۶ هزار و ۱۲ نفر و خراسان رضوی نیز به عنوان سومین استان آمار ثبت‌نام ۹۶ هزار و ۶۹۹ نفر داشته است.

وی درباره جزئیات آمار ثبت‌نام در مرزهای مختلف کشور اظهار کرد: مرز مهران با ۹۱ هزار و ۱۲۴ نفر، مرز شلمچه با ۶۹۴۶ نفر و مرز چذابه با ۷۵۷۶ نفر بیشترین ثبت‌نام را به ترتیب در آمار ثبت‌نام استان اصفهان داشته‌اند.

اژدری اضافه کرد: پس از آن، به ترتیب مرز خسروی با ۴۶۸۳ نفر، مرز هوایی با ۱۸۶۵ نفر، مرز باشماق با ۳۲۴ نفر و مرز تمرچین با ۱۰۷ نفر انتخاب مردم اصفهان بوده است.

کد خبر 683083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.