محور بزرگراه شهید حبیب‌اللهی ایمن می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: بزرگراه شهید حبیب‌اللهی حد فاصل پل شهید مفتح تا میدان سهروردی با جایگزینی نیوجرسی‌های درجاریز بتنی به جای گاردریل‌های فلزی، ایمن‌سازی می‌شود.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌دنبال ایمن‌سازی بزرگراه‌ها در سطح شهر اصفهان این بار محور بزرگراه شهید حبیب‌اللهی حد فاصل پل شهید مفتح تا میدان سهروردی در منطقه ۱۳ شهرداری ایمن می‌شود.

محور بزرگراه شهید حبیب‌اللهی ایمن می‌شود

وی افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در موقعیت جغرافیایی جنوب غرب این کلان‌شهر قرار گرفته است و با توجه به وجود قسمت عمده‌ای از بزرگراه‌های شهری در این منطقه، پروژه ایمن‌سازی بزرگراه‌ها از اولویت بالایی برخوردار است.

محور بزرگراه شهید حبیب‌اللهی ایمن می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سال گذشته قسمتی از بزرگراه شهید اقارب‌پرست، حد فاصل خیابان جانبازان تا پل اندیشه با جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل، ایمن‌سازی شد و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز این پروژه در بزرگراه شهید میثمی، حد فاصل بزرگراه شهید اقارب‌پرست تا پل شهید مفتح در حال اجرا است.

محور بزرگراه شهید حبیب‌اللهی ایمن می‌شود

وی ادامه داد: در حال حاضر بزرگراه شهید حبیب‌اللهی حد فاصل پل شهید مفتح تا میدان سهروردی با جایگزینی نیوجرسی‌های درجاریز بتنی به جای گاردریل‌های فلزی، ایمن‌سازی می‌شود.

کد خبر 683082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.