لامپ رومیزی هوشمند هواوی چه مشخصاتی دارد؟

دو شرکت Huawei و Darren با همکاری یکدیگر یک لامپ رومیزی هوشمند تولید کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دو شرکت Huawei و Darren برای عرضه یک لامپ رومیزی هوشمند به نام Huawei Smart Selection Darren Smart Desk Lamp 3 Pro با یکدیگر همکاری کردند. این لامپ هوشمند طراحی مینیمالیستی دارد، ابعاد آن ۲۱۰ * ۴۸۰ * ۲۵۰ میلی‌متر است و از مواد ABS سازگار با محیط زیست ساخته شده است که استانداردهای زیست‌محیطی را رعایت می‌کند.

لامپ هوشمند یادشده بر اساس وضعیت بدنی کاربران در ارتفاع و زاویه‌های مختلف تنظیم می‌شود، همچنین برای استفاده بهینه از فضا، به راحتی تا می‏‌شود. پایه مقاوم و مستحکم این لامپ باعث می‏‌شود به صورت ایمن روی هر سطحی قرار گیرد. کاربران می‌توانند با استفاده از کلیدهای لمسی تعبیه شده روی این لامپ عملکردهای مختلف مانند کنترل نور، کاهش نور و‬ فعال‌سازی نور شب را انجام دهند. این محصول پوشش نور را تا ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهد و روشنایی یکنواختی را برای میزهای به طول ۱.۲ متر فراهم می‌کند.

افراد می‌توانند نور این لامپ هوشمند را به لطف فناوری‌های به کار رفته در آن، تنظیم کنند تا از سلامت چشم‌های خود محافظت کنند. لامپ می‌تواند تغییرات در نور اتاق را تشخیص دهد و روشنایی خود را بر اساس آن تنظیم کند. این محصول از اتصال فوری تلفن هوشمند و ادغام با دیگر دستگاه‌های خانه هوشمند پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 683070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.