آل‌کثیر چهره ویژه تمرینات این‌ روزهای سپاهان + عکس

مدیران سپاهان تلاش خود را برای صدور کارت مهاجم تازه‌وارد خود به کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی آل‌کثیر، مهاجم خوش‌تکنیک سپاهان، پیش‌فصل لیگ بیست‌وسوم از پرسپولیس جدا شد و با نظر مورایس به جمع طلایی‌پوشان اصفهان پیوست تا در کنار بازیکنانی همچون رضا اسدی و شهریار مغانلو خط حمله آتشین سپاهان را تشکیل دهد، اما این بازیکن تا کنون فرصت بازی با پیراهن تیم جدید خود را پیدا نکرده است چراکه کارت بازی وی توسط سازمان لیگ به دلیل مشکلات موجود در قرارداد این بازیکن با سپاهان صادر نشده است.

با این حال مدیران طلایی پوش تلاش خود را برای صدور کارت بازی آل‌کثیر به کار گرفته‌اند و تلاش می‌کنند این بازیکن را برای جدال با پیکان به لیست مورایس اضافه کنند؛ هرچند که پیش از این هم مهدی سلیمی، مدیر تیم سپاهان پس از شهرآورد اصفهان اعلام کرد مشکل قرارداد آل‌کثیر برطرف شده است و این مهاجم می‌تواند در بازی با استقلال تیم خود را همراهی کند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

با این وجود آل‌کثیر این روزها در تمرینات تیمی با انگیزه فراوانی ظاهر می‌شود تا در صورتی که کارت بازی وی برای دیدار با پیکان صادر شد، بتواند بهترین عملکرد خود را برای سپاهان ارائه دهد؛ باید دید مدیران سپاهان می‌توانند آل‌کثیر را به بازی بعدی سپاهان برسانند یا همچنان این بازیکن باید بازی‌های تیم خود را از روی سکو تماشا کند.

آل‌کثیر چهره ویژه تمرینات این‌ روزهای سپاهان + عکس

کد خبر 683061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر علی IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    دیروز ریما اعلام شد که قرار داد دابو و عیسی تحت هیچ شرایطی ثبت نخواهد شد حتی اگه سقف قرار دادش بیاد پایین! سپاهان در حق او خیلی ظلم‌کرد! در باغ سبز نشان داد تا با جذب او پرسپولیس رو ضعیف کنه! و عیسی رو برسونه رو‌ نیمکت! و تا آخر فصل به عنوان یار جایگزین چند بار بفرسته تو زمین! مگکاش بیشتر فکر میکرد.‌خیلی سریع و عجولانه تصمیمی گرفت که شاید تا آخر عمر حسرت بخوره. با رفتار و کارهایی که قبل از جدایی با مدیران و مربیان پرسپولیس کرد، دیگه جایی هم اونجا ندارن. حداقل تا نیم فصل بازی نخواهد کرد و بعد هم باید دنبال تیم برگرده. شاید پیکان یا نساجی یا شاید تراکتور! در هر صورت پرسپولیس رو از دست داد .