پیاده‌سازی فاز دوم ایجاد فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو

راهبر ویژه واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: در راستای نهایی‌سازی ایجاد فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو، پیاده‌سازی فاز دوم در شهرداری منطقه هفت این کلان‌شهر به‌عنوان منطقه پایلوت با همکاری ویژه همکاران مربوطه با موفقیت به اتمام رسید.

محمدحسین ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های غیرحضوری شدن تمام خدمات حوزه شهرسازی، پیاده‌سازی فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو از اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری در دستور کار واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری قرار گرفت و طی جلسات متعدد با نمایندگان واحد کمیسیون ماده ۱۰۰ و تیم پشتیبان شرکت پیمانکار، مقدمات این پیاده‌سازی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در فاز نخست، بررسی فرایند تستی گواهی عدم خلاف زیرسامانه‌های شهرسازی و کمیسیون ماده ۱۰۰ در مردادماه با موفقیت انجام و در فاز دوم، این فرایند در شهرداری منطقه هفت به‌عنوان منطقه پایلوت روی درخواست‌های اصلی اجرایی شد.

راهبر ویژه واحد شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در فاز سوم (نهایی) و هم‌زمان با تسری فرایند فوق در تمام مناطق، به‌زودی شاهد امکان ثبت درخواست و پیگیری گواهی عدم خلاف به‌صورت غیرحضوری توسط تمام شهروندان خواهیم بود.

وی با اشاره به پیاده‌سازی فاز دوم ایجاد فرایند گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو گفت: مدیریت منطقه هفت شهرداری اصفهان و کارشناسان فنی این منطقه همکاری بسیار خوبی را در این خصوص در راستای خدمت بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان ارائه کرده است.

کد خبر 683046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضایی IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    بسیار اقدام خوب و شایسته ای است. دستشون درد نکنه