افتتاح پروژه‌های هفته دولت با اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد در شاهرود

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: پروژه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۲ در شهرستان شاهرود با اعتبار دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوطالب جلالی امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار کرد: پروژه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۲ در شهرستان شاهرود با اعتبار دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: پروژه‌های افتتاحی که امروز ذائقه مردم شهرستان شاهرود را شیرین می‌کند، از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، منابع استانی و ملی است.

جلالی تصریح کرد: دیدار مردمی و پاسخگویی به مشکلات و نیازهای آن‌ها یکی از اقدامات شایسته و مؤثر دولت سیزدهم است که با حضور شخص استاندار سمنان در سطح استان سمنان و شهرستان شاهرود به انجام می‌رسد.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اداری و آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شاهرود، ائمه جمعه بسطام و کلاته خیج، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، جمعی از خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برگزار شد.

کد خبر 683028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.