۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
خودرو Toyota RAV4 2023 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت خودرو Toyota RAV4 2023 از اول جولای ۱۷۱۰ دلار افزایش داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قیمت خودرو 2023 Toyota RAV4 از اول جولای شاهد افزایش ۱۷۱۰ دلاری بوده است، اما هیچ تغییری در مشخصات آن مشاهده نشده است. شرکت سازنده اعلام کرده است که افزایش قیمت‌ها به دلیل افزایش هزینه‌ها، تورم غیرقابل کنترل، گران‌تر شدن مواد خام، نیروی کار، ابزارآلات و بسته‌بندی رخ داده است. این محصول در دسامبر گذشته وارد بازار شد و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.

نسخه‌های بنزینی 2023 Toyota RAV4 از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بنزینی با قدرت ۱۲۷ کیلووات و گشتاور ۲۰۳ نیوتن متر بهره می‌برد و چرخ‌های جلو را از طریق یک جعبه دنده استاندارد متغیر به حرکت در می‌آورد. مدل‌های هیبریدی این خودرو نیز دارای یک موتور بنزینی ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با یک موتور الکتریکی است. نسخه بنزینی Edge AWD این خودرو تنها مدلی است که موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بزرگ‌تر را با یک موتور هشت سرعته خودکار و چهار چرخ متحرک استاندارد ارائه می‌دهد و ۱۵۲ کیلووات قدرت و ۲۴۳ نیوتن متر گشتاور دارد.

طول و عرض خودرو 2023 Toyota RAV4 به ترتیب معادل ۴۶۰۰ و ۱۸۵۵ میلی‌متر است، فاصله بین دو محور آن نیز ۲۶۹۰ میلی‌متر است. ظرفیت صندوق عقب آن نیز ۵۸۰ لیتر است. ظرفیت بکسل آن نیز نسبت به مدل‌های آن متفاوت است. برای نمونه، ظرفیت بکسل در مدل‌های هیبریدی 2WD معادل ۴۸۰ کیلوگرم است، در حالی که در مدل‌های با موتور دو لیتری ۸۰۰ کیلوگرم است و برای مدل‌های هیبریدی AWD و موتورهای ۲.۵ لیتری ۱۵۰۰ کیلوگرم است.

از ویژگی‌های خودرو 2023 Toyota RAV4 می‌توان به ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کمک فرمان اضطراری و هفت کیسه هوا اشاره کرد.

کد خبر 683002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.