بهسازی خط‌کشی گذرهای عرضی عابر پیاده در سطح شهر قزوین

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به شرایط آب و هوا و اصطکاک خودروها با سطح خیابان، بعضی از خطوط عابر پیاده سطح شهر کم‌رنگ یا بی‌رنگ شده است؛ در راستای افزایش ایمنی تردد رانندگان و عابران، بهسازی خط‌کشی گذرهای عرضی عابر پیاده در سطح شهر آغاز شد.

مجتبی جانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر ماندگاری و رؤیت‌پذیری خط‌کشی‌ها در سطح شهر قزوین اظهار کرد: نصب کاشن تانک ترافیکی در بعضی نقاط حادثه‌خیز سطح شهر و نصب جداکننده‌های مسیر بلوار آیت‌الله خامنه‌ای با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوا و اصطکاک خودروها با سطح خیابان، بعضی از خطوط عابر پیاده سطح شهر کم‌رنگ یا بی‌رنگ شده است، در راستای افزایش ایمنی تردد رانندگان و عابران بهسازی خط‌کشی گذرهای عرضی عابر پیاده در سطح شهر آغاز شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه بهسازی خط‌کشی معابر میدان آزادی با تاکید بر رویکرد رؤیت‌پذیری خطوط عابر پیاده صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به حذف میدان رزمندگان و اجرای جزایر موقت چهارراه به منظور رؤیت بهتر چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، پایه چراغ‌ها به محل جزیره‌های ترافیکی موقت در حال انتقال است و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

جانی ضمن قدردانی از شکیبایی شهروندان به واسطه اختلال ترافیکی پیش آمده در محدوده کارگاهی تقاطع یاد شده، تاکید کرد: شهروندان ضمن رعایت قوانین رانندگی با عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در تقاطع به منظور انتظام‌بخشی و تسریع در امر عبور و مرور همکاری کنند.

وی از اصلاح رفیوژ میانی شرق تقاطع رزمندگان خبر داد و گفت: در راستای اصلاح هندسی میدان رزمندگان (تبدیل به چهارراه)، اصلاح رفیوژ میانی شرقی تقاطع و جدول‌گذاری محدوده انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین افزود: عملیات خاکبرداری، زیرسازی و آهک‌پاشی با هدف افزایش طول عمر آسفالت در پیاده‌راه‌های ناحیه مینودر در منطقه سه شهرداری به منظور انجام روکش آسفالت در حال اجرا است.

جانی از تکمیل عملیات تثبیت جزیره ترافیکی تقاطع پیامبر اعظم (ص) در جاده نجف‌آباد خبر داد و اظهار کرد: جزیره ترافیکی تقاطع پیامبر اعظم (ص) و جاده نجف‌آباد که با استفاده از نیوجرسی به‌صورت موقت ساماندهی می‌شد، با جداول بتنی تثبیت و تکمیل شد.

کد خبر 682997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.