مدافع اسپانیایی مورد توجه مدیران منچستر یونایتد

مارک کوکوریا مدافع اسپانیایی باشگاه چلسی مورد توجه مدیران منچستر یونایتد قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت مول، باشگاه منچستر یونایتد علاقه‌مند است تا کوکوریا، مدافع اسپانیایی باشگاه چلسی را به صورت قرضی جذب کند.

در روزهای اخیر باشگاه منچستر یونایتد تماس‌های زیادی با مدیران چلسی داشته است. شیاطین سرخ علاقه‌مند هستند تا کوکوریا را به‌طور قرضی به مدت یک سال به خدمت بگیرند.

در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی، مدیران باشگاه منچستر یونایتد به دلیل مصدومیت لوک شاو در تلاش برای جستجوی بازیکنی در پست مدافع کناری هستند.

لوک شاو، ملی پوش انگلیسی منچستر به دلیل مصدومیت عضلانی چندین هفته از میادین دور خواهد بود و مالاسیا نیز دچار مصدومیتی از ناحیه زانو شده است و مدت زیادی از اردوی شیاطین سرخ دور خواهد بود.

اریک تن هاگ، سرمربی باشگاه منچستر یونایتد به مدیران اطلاع داده است که تا پایان این هفته یک مدافع کناری مناسب به خدمت بگیرد. آلوارو فرناندز، دیگر مدافع کناری قرمزها است که مورد توجه چند باشگاه بود و شانس خروج قرضی را داشت. با توجه به شرایط کنونی منچستر می‌توان پیش‌بینی کرد که تن هاگ علاقه دارد این بازیکن کار را در تیمش نگه دارد تا کمی فشارها از روی خط دفاعی‌اش برداشته شود.

کد خبر 682994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.