توقف یاران قایدی با ثبت عملکرد ضعیف/ اخراج‌های فرهاد مجیدی شروع شد

تیم فوتبال اتحادکلباء دومین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر امارات را با تساوی بدون‌گل مقابل البطائح به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال البطائح و اتحادکلباء عصر امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب هفته دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ برتر امارات باهم دیدار کردند که این بازی با تساوی بدون‌گل دو تیم به پایان رسید و امتیازات تقسیم شد.

مهدی قایدی ستاره ایرانی تیم فوتبال اتحادکلباء از ابتدا در ترکیب فرهاد مجیدی قرار گرفت و تا پایان هم در زمین بود اما نتوانست برخلاف بازی نخست خود در زردومشکی‌پوشان، عملکرد قابل‌توجهی به‌نمایش بگذارد. با این وجود اتحادکلباء توانست در دومین هفته لیگ برتر نخستین امتیاز خود را کسب کند.

در اواخر این دیدار فرهاد مجیدی به دلیل اعتراض به داور پس از خطای نسبتاً سنگین بازیکن حریف روی شاگردش اخراج شد. مجیدی در دقیقه ۹۰ مسابقه اعتقاد داشت که خطای بازیکن حریف روی بازیکن اتحاد کلبا شدید بوده و این بازیکن باید اخراج می‌شد اما داور اماراتی، سرمربی ایرانی اتحاد کلبا را اخراج کرد که این مسئله واکنش تند مجیدی را هم در پی داشت.

پس از این مسابقه فرهاد مجیدی اظهار کرد: در آن صحنه اخراج حق من نبود بلکه بازیکن حریف باید توسط داور اخراج می‌شد، اما نمی‌دانم چرا این داور مدام با حریف ما مماشات می‌کرد. ضمن اینکه بازیکنان اتحاد کلبا در این بازی چند فرصت خوب گلزنی هم داشتند اما نتوانستند دروازه البطائح را باز کنند.

مجیدی در پایان مسابقه به شدت از عملکرد تیم داوری ناراضی بود. او معتقد بود که داور حداقل در سه صحنه با بازیکنان تیم رقیب مدارا کرده است. اتحادکلباء در هفته نخست هم برابر حریف خود شکست خورده بود تا بدترین شروع برای تیم مجیدی در امارات رقم بخورد.

کد خبر 682991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.