۱۳ هزار مترمربع پارکینگ در فاز دوم نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز دوم پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با محوریت زیرسازی و محوطه‌سازی و انجام دو سالن مسقف مجزا و پیاده‌روسازی آغاز به‌کار کرد، گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار مترمربع پارکینگ در این فاز از پروژه نمایشگاه آماده بهره‌برداری است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از افتتاح فاز نخست نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای طرحی تحت عنوان توسعه فاز دوم انجام شد.

وی افزود: در حال انجام زیرسازی و محوطه‌سازی فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان هستیم که در سه قرارداد آغاز شده است. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۶ هزار مترمربع پارکینگ در ضلع غربی سالن امیرکبیر در دست اقدام است که از این مقدار ۱۳ هزار مترمربع تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در محوطه پارکینگ نمایشگاه، حجم خاکبرداری حدود ۲۵ هزار متر مکعب بود که به‌منظور تسریع در روند اجرا به‌صورت دو شیفت این عملیات به پایان رسید. با توجه به جبهه‌های فعال زیرسازی تاکنون حدود پنج هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ضلع شمالی سالن امیرکبیر نیز یک فضای نمایشگاهی روباز به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع احداث و آماده شده است که در اختیار کارفرما قرار گرفت؛ رینگ حاشیه نمایشگاه‌ها را نیز داریم که با حدود ۴۰ هزار متر مربع در دست احداث است که در مرحله سنگ مالون و جدول‌کاری و سنگ‌فرش قرار دارد و تا مهرماه قابل بهره‌برداری خواهد بود.

رحمتی اضافه کرد: احداث پد هلی‌کوپتر در داخل مجموعه و دو سالن مسقف در دستور کار قرار گرفته که برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم در حال انجام است.

کد خبر 682987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.